ساخت سایت حرفه ای افزایش فالوور

بسیاری از افراد تمایل به داشتن یک وبسایت مستقل برای ایجاد یک فروشگاه خدات اجتماعی می باشند که میدانند با داشتن این فروشگاه ، میتوانند به راحتی مشتریانی را به سمت آنها ترغیب نمایند و درآمدی خوب کسب نمایند
اگر شما دامنه و هاست ندارید ولی مایل به ایجاد یک سایت افزایش فالوور و لایک و سایر خدمات شبکه های اجتماعی هستید، مراحل زیر را پیگیری نمایید

1- ثبت یک دامنه


اولین مرحله ایجاد یک سایت فروش فالوور و سایر خدمات تمام شبکه های اجتماعی ، ثبت یک دامنه خوب می باشد . دامنه خوب ، دامنه ای می باشد که به راحتی تایپ شود ، تا حد امکان کوتاه باشد ، به آسانی در خاطر مشتری شما باقی بماند و هیچ شبیه و مانندی در ایران نداشته باشد .
دامنه همان نام سایت است که به عنوان مثال example.ir یک دامنه می باشد . برای اینکه بدانید یک دامنه آزاد است یا قبلا گرفته شده است ، از ابزار whois استفاده نمایید. تمام سایت هایی که فروش دامنه و هاست دارند ، به این ابزار مجهز هستند و می توانند به صورت آنی استعلام آزاد بودن یا نبودن را برای شما نشان دهند

2-ثبت هاست خوب!


هاست همان فضای میزبانی سایت شما می باشد.یک هاست خوب باید آپتایم خوب ، سرعت بالا و دسترسی های لازم مناسب را داشته باشد . پشتیبانی شرکت هاست همیشه باید پاسخگو باشد زیرا در صورت قطع شدن چند ساعتی سایت شما، میتوانید ضرر زیادی برای شما به بار آید. شرکت های هاستینگ زیادی در ایران وجود دارند ولی به نظر ما از این لینک وارد وبساایت هاستنگار شوید و از این شرکت دامنه و هاست خود را مهیا کنید. سرعت هاست های این شرکت نبت به رقبا بهتر است. ( فضای مناسب برای نصب اسکریپت اینستالایکر ، تقریبا 50 مگابایت یا بیشتر است)

3-دانلود و نصب اسکریپت آماده اینستالایکر

بسیاری از دوستانی که از پنل اینستالایکر استفاده می کردند خواهان یک سایت مستقل برای خود بودند که درآمد آنها مستقیما به حساب خودشان واریز شود . ولی از هزینه بالای طراحی سایت مناسب این کار واهمه داشتند . به همین خاطر نیز، برنامه نویسان اینستالایکر یک اسکریپت کاملا حرفه ای را برای این دسته از دوستان آماده کرده است . 
این اسکریپت یک سایت کامل می باشد که با داشتن و نصب آن روی یک هاست ، به راحتی میتوانید اقدام به فروش سرویس های شبکه های اجتماعی نمایید.
این اسکریپت از طریق api به سرور اینستالایکر متصل می باشد و به راحتی بلافاصله پس از پرداخت مشتری شما در سایت خودتان ، سفارش آنها بلافاصله برای سرور ارسال شده و انجام می شود و شما نیاز به هیچ دغدغه فکری برای انجام سفارشات ندارید.
برای مشاهده پیش نمایش اسکریپت می توانید :
پیش نمایش بخش کاربری سایت 
پیش نمایش بخش مدیریت سایت (پسورد و یوزر demo می باشد)

نحوه عملکرد اسکریپت چگونه است و هزینه سفارشات را چگونه من پرداخت کنم؟

اگر مایل به دریافت این اسکریپت و استفاده از آن می باشید ابتدا باید این اسکریپت را ازاینجا دانلود نمایید و سپس در هاست خریداری شده توسط شما ، از حالت فشرده خارج شود . ادامه مراحل نصب در یک فایل pdf در همان فایل مربوط به اسکریپت قرار داده شده است.
پس از نصب این اسکریپت شما باید قابلیت اتصال به api اینستالایکر را برای حساب کاربری اینستالایکر خود فعال نمایید . برای این منظور میتوانید از این لینک توکن خود را دریافت و در اسکریپت وارد کنید.
از آن پس هرکس از آن اسکریپت خریدی انجام داد، هزینه آن خرید به حساب شما وارد می شود( برای این اسکریپت درگاه زرین پال نوشته شده است) و بلافاصله این سفارش در پنل شما در سایت اینستالایکر ارسال و ثبت می شود . اگر موجودی حساب شما کافی باشد ( موجودی پنل شما در همین سایت) سفارش مذکور بلافاصله انجام می شود و هزینه آن از پنل شما کسر می شود.

مزایای این اسکریپت

کاملا رسپانسیو ( واکنش گرا )
امنیت بسیار بالا
قابلیت تغییر قیمت محصولات از سمت شما
طراحی بر اساس اصول سئو
اتصال به حساب زرین پال شما
و ... 
آیا این پاسخ به شما کمک کرد? 475 کاربران این را مفید یافتند

مقالات مربوطه

آموزش استفاده از بخش بازاریابی

تیم ما فراهم کننده ی لایک و فالوور برای تمامی...

راهنمای اتصال به وب سرویس اینستالایکر

از طریق این سرویس می توانید از طرف سایت خود ، به وب...

اسکریپت حرفه ای اینستالایکر برای ساخت سایت فروش

اگر شما یک هاست و یک دامنه متصل به آن دارید ، ولی بارها...

آموزش ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان

اگر شما یک وبسایت و یا یک نرم افزار آماده دارید و تنها...