اسکریپت حرفه ای اینستالایکر برای ساخت سایت فروش

اگر شما یک هاست و یک دامنه متصل به آن دارید ، ولی بارها اقدام به ساخت سایت کرده اید ولی موفق نشده اید و یا اینکه حرفه ای نشده است و یا اینکه هزینه طراحی وبسایت را نداشته اید به راحتی می توانید اسکریپت آماده اینستالایکر را روی هاست خود نصب کنید و یک وبسایت حرفه ای فروش محصولات و خدمات تمام شبکه های اجتماعی را داشته باشید . 

مزایای اسکریپت


مدیریت این سایت کاملا با شما می باشد و تمام قیمت ها ، مطالب وبسایت و تمام موارد را شما هستید که وارد می نمایید . این اسکریپت به صروت api به سرور اینستالایکر متصل می باشد و سفارشات شما بلافاصله پس از ثبت برای این سرور ارسال می شود و به صورت آنی انجام می شود.

مراحل دریافت و نصب


ابتدا این اسکریپت را از اینجا دانلود نمایید و مطابق با توضیحات درون فایل زیپ آن را نصب کنید
سپس برای اتصال این اسکریپت به وب سرویس اینستالایکر و انجام آنی سفارشات پس از پرداخت ، لطفا از این لینک توکن خود را دریافت و در برنامه وارد کنید . توکن یک کد 40 رقمی می باشد که به حساب شما در پنل اینستالایکر متصل است و با وارد کردن این توکن در اسکریپت ، به راحتی سفارشات شما بلافاصله پس از پرداخت در پنل شما ثبت و به صورت آنی انجام می شود . 

درگاه پرداخت برای این اسکریپت

برای اسکریپت اینستالایکر فعلا درگاه پرداخت زرین پال نوشته شده است که برای دریافت درگاه پرداخت به راحتی می توانید وارد این وبسایت شده و ثبت نام نمایید و مرچنت دریافت شده از این سایت در اسکریپت وارد کنید .
دقت کنید که وجه تمام فروش شما به حساب شخصی شما واریز می شود و شما تنها می بایست برای انجام سفارشات مشتریان خود ، پنل خود را شارژ نمایید . سعی کنید همیشه پنل خود را شارژ نگه دارید تا درصورتی که از سایت شما خریدی انجام شد ، بلافاصله انجام شود در غیر اینصورت آن سفارش انجام نشده باقی می ماند

آموزش ویدئویی نصب راه اندازی اسکریپت از ابتدا:



 
آیا این پاسخ به شما کمک کرد? 480 کاربران این را مفید یافتند

مقالات مربوطه

آموزش استفاده از بخش بازاریابی

تیم ما فراهم کننده ی لایک و فالوور برای تمامی...

آموزش ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان

اگر شما یک وبسایت و یا یک نرم افزار آماده دارید و تنها...

ساخت سایت حرفه ای افزایش فالوور

بسیاری از افراد تمایل به داشتن یک وبسایت مستقل برای...

راهنمای اتصال به وب سرویس اینستالایکر

از طریق این سرویس می توانید از طرف سایت خود ، به وب...