نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

0 ۴,۱۸۴

اینستاگرام اخیراً قابلیت افزودن لینک در استوری‌ها را با گزینه Link Sticker جدید اصلاح کرده‌است. پیش از این، این قابلیت فقط برای کاربران منتخب در دسترس بود و لینک‌ها به عنوان یک دکمه که به سمت بالا بکشید، در پایین استوری نمایش داده می‌شدند. با این حال، با تغییرات اخیر، کاربران اکنون می‌توانند به هر قسمت از استوری خود روی صفحه، لینک اضافه کنند. روش Swipe-up برای لینک دادن در استوری اینستاگرام فقط برای کاربرانی با بیش از 10000 فالوور در دسترس بود. با این حال، این محدودیت برداشته شده‌است و اکنون همه کاربران در اینستاگرام می‌توانند با استفاده از استیکرهای لینک، لینک در استوری خود اضافه کنند.

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

اکنون که شرط اکانت‌ها برای افزودن لینک حذف شده است، این قابلیت برای همه کاربران در اینستاگرام قابل دسترسی است. اینستاگرام اخیراً عرضه جهانی Link Stickers را اعلام کرده‌است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه حساب‌ها اضافه شود. لینک را می‌توان در هر نقطه از استوری‌های اینستاگرام قرار داد. این مراحل ساده را برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام خود دنبال کنید.

1. به برنامه اینستاگرام بروید و انگشت خود را به سمت راست بکشید. گزینه ارسال یک استوری برای شما فعال می‌شود. کاربر می‌تواند یک عکس یا یک ویدئو را به عنوان استوری ارسال کند.

2. پس از درج عکس یا ویدئو، دست خود را به سمت بالا بکشید تا استیکرها باز شوند. همچنین می‌توانید روی علامت استیکر بزنید.

باز کردن جعبه استیکر در استوری
باز کردن جعبه استیکر در استوری

3. بر روی گزینه Link کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای افزودن به استوری قرار دهید.

استیکر link را انتخاب کنید
استیکر link را انتخاب کنید

4. سپس لینک مانند هر استیکر دیگری در استوری شما نشان داده می‌شود. این استیکر را می‌توانید جابجا کنید و به هرجایی که دوست دارید منتقل کنید.

استیکر لینک در استوری را می توانید جابجا کنید
استیکر را می توانید جابجا کنید

5. این استیکر لینک قابل کلیک است و پس از کلیک کردن، کاربر را به URL مورد نظر می‌برد.

منبع gadgets360
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.