هشتگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

0 ۳,۶۶۰

اگر شما در اینستاگرام یک پیج دارید، باید بدانید یکی از راه‌های دیده شدن در اینستاگرام به خصوص برای پیج‌هایی که به اکسپلور هنوز راه پیدا نکرده‌اند، هشتگ های اینستاگرام است.

کاربد هشتگ اینستاگارم چیست؟

هشتگ یک کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات کلیدی با علامت # قبل از آن است که به شکل زیر است: #اینستالایکر . هنگامی که در اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و سایر مکان هایی که از هشتگ پشتیبانی می‌کنند، استفاده می شود به یک لینک تبدیل می شود. این لینک دارای تمامی مطالبی است که با یک هشتگ برچسب گذاری شده اند.

به عبارتی هشتگ راهی برای دسته‌بندی کردن موضوعات است که به شما کمک می‌کند با استفاده از آن‌ها در کپشن یا استوری، کسانی را که به موضوع مورد نظر علاقه دارند به سمت پست شما هدایت کند.

در اینستاگرام، نه تنها می‌توانید به پست‌های خود هشتگ اضافه کنید، بلکه می‌توانید هشتگ‌ها را فالو کنید تا محتوای مرتبط با علایق خود را ببینید. آن‌ها به عنوان یک ابزار فوق العاده برای یافتن محتوای جدیدی که دوست دارید، و همچنین ارائه محتوای شما در مقابل افرادی که آن را دوست دارند، عمل می کنند.

برای افزودن هشتگ به یک پست، به سادگی یک علامت # و به دنبال آن کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی خود را بدون فاصله تایپ کنید. متوجه خواهید شد که هشتگ های محبوب هنگام تایپ ظاهر می شوند، از جمله تعداد پست‌هایی که از این هشتگ استفاده می کنند. اگر یکی را می‌بینید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، به سادگی ضربه بزنید تا آن را به پست خود اضافه کنید.

چگونه هشتگ بزنیم
چگونه هشتگ بگذاریم

سوالات متداول درمورد هشتگ اینستاگرام

چند هشتگ در اینستاگرام می‌توان گذاشت؟ (از چند هشتگ در می‌توانیم استفاده کنیم؟)

شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در یک پست قرار دهید. اما اگرچه می‌توانید 30 هشتگ اضافه کنید، اما بحث‌هایی در مورد این که آیا باید استفاده کنید وجود دارد. برخی افراد می گویند که به نظر اسپم است. با این حال، مطالعات نشان داده است که پست‌هایی که از 11 هشتگ یا بیشتر استفاده می‌کنند، بهترین تعامل را دارند. برای تعیین اینکه چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند، آزمایش کنید.

هشتگ‌ها را کجا باید گذاشت؟

شما می‌توانید از هشتگ‌ها در انواع مکان‌های اینستاگرام استفاده کنید. آنها را به بیوگرافی پروفایل خود اضافه کنید تا به پروژه‌های خاص یا مجموعه ای از پست ها پیوند داده شود. یا از آن‌ها در پست‌های موجود در فید یا استوری اینستاگرام خود استفاده کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. البته بهتر است در بیوگرافی خود از هشتگ استفاده نکنید.

هنگام ارسال پست در فید خود، می‌توانید هشتگ‌ها را در کپشن یا در کامنت‌های خود قرار دهید. در سوال بعدی به جزئیات این موضوع خواهیم پرداخت.

آیا هشتگ گذاری در کامنت خوب است؟

برخی از افراد هشتگ را در کپشن پست خود قرار می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند آن‌ها را به کامنت‌ها اضافه کنند. هر دو روش موثری برای افزودن هشتگ به پست شما هستند، و هیچ اتفاق نظری در مورد بهتر بودن یکی از دیگری وجود ندارد. مانند بسیاری از چیزهای مرتبط با هشتگ، باید آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.

اگر در کپشن خود از هشتگ استفاده می‌کنید، یکی از امتیازات این است که می توانید به عقب برگردید و بعداً ویرایش کنید و هشتگ‌ها را حذف کنید یا هشتگ‌های جدید اضافه کنید.

برخی از اینستاگرامرها انتخاب می‌کنند که یک هشتگ قوی در کپشن اضافه کنند و هشتگ های اضافی را در کامنت اضافه کنند.

چگونه هشتگ‌های اینستاگرام را مخفی کنیم؟

آیا می‌خواهید هشتگ‌های پست‌های اینستاگرام خود را مخفی کنید؟ بسیاری از اینستاگرامرها با تایپ چند نقطه و برگرداندن هشتگ‌ها در زیر توضیحات اولیه، انتخاب می‌کنند که آن‌ها را مخفی کنند. وقتی افراد پست شما را در فید می‌بینند، هشتگ‌ها در زیر «بیشتر» پنهان می‌شوند.

هشتگ های ممنوعه (هشتگ بن شده) چیست؟

هشتگ های ممنوعه هشتگ‌هایی هستند که به دلیل گزارش اسپم یا نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام، توسط اینستاگرام مسدود شده‌اند. پست‌هایی که از هشتگ‌های ممنوعه (بن شده) استفاده می‌کنند، پنهان می‌شوند.

استفاده از هشتگ‌های ممنوعه می تواند منجر به کاهش دسترسی و تعامل در پست‌های شما شود. همچنین امکان shadowband شدن حساب شما وجود دارد، به این معنی که پست‌های جدید فقط برای دنبال کنندگان شما نمایش داده می‌شوند. بنابراین مهم است تا زمانی که می‌توانید از هشتگ‌های ممنوعه استفاده نکنید.

چطور بفهمیم یک هشتگ در اینستاگرام بن شده است؟

به اینستاگرام سر بزنید و هشتگ را جستجو کنید. اگر هشتگ ممنوع باشد، یک یادداشت در بالای نتیجه جستجو خواهد داشت که نشان می دهد پست های اخیر از آن هشتگ ممنوع شده است.

نمونه هشتگ بن شده
نمونه هشتگ بن شده

چگونه یک هشتگ را فالو کنیم؟

وارد نرم‌افزار اینستاگرام شوید.

وارد بخش سرچ شوید.

روی Tags بزنید و هشتگ مورد نظر را سرچ کنید.

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام
فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

پس از آن هشتگ مورد نظر باز می‌شود. روی دکمه آبی رنگ “follow” بزنید.

فالو کردن هشتگ
فالو کردن هشتگ

چگونه هشتگ اینستاگرام را آنفالو کنیم؟

مراحل بالا را رفته و وقتی به صفحه هشتگ رسیدید، روی دکمه سفید رنگ “following” بزنید. سپس پیامی که بر مبنای آنفالو کردن هشتگ به شما نمایش می‌دهد را، روی “Unfollow” بزنید.

انفالو هشتگ اینستا
انفالو هشتگ اینستاگرام

چرا هشتگ آنفالو نمیشه؟

مشکل جدیدی که در آپدیت جدید نرم‌افزار اینستاگرام، مخصوصا برای گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید بوجود آمده است، این است که هشتگ فارسی فالو و آنفالو نمی‌شود.

برای حل این مشکل دو روش وجود دارد.

  1. سعی کنید با گوشی آیفون لاگین کنید. می‌دانم این روش خیلی هم کاربردی نیست! چون اگر آیفون داشتیم که با اندروید نمیومدیم اینستاگرام! پس بریم برای روش دوم
  2. از مرورگر خود (گوگل کروم یا فایرفاکس یا هرچی که استفاده می‌کنید) وارد سایت اینستاگرام به آدرس (instagram.com) شوید.
    بعد از وارد شدن به سایت اینستاگرام، فرم ورود را مشاهده می‌کنید. یوزرنیم و پسورد پیج خود را وارد کنید و وارد سایت شوید.
    پس از آن می‌توانید هشتگ مورد نظر را جستجو، و فالو یا آنفالو کنید.

آیا هشتگ در پیج پرایوت کار می‌کند؟

اگر اکانت خود را روی خصوصی تنظیم کرده باشید، و یک هشتگ به پست خود اضافه کنید، پست به صورت عمومی در صفحه هشتگ مربوطه نشان داده نمی‌شود. فقط فالوورهای تایید شده شما می توانند پست‌های شما را در صفحات هشتگ یا پیام‌های دایرکت اینستاگرام ببینند.

منبع animoto
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.