خرید لایک اینستاگرام، چرا و چگونه؟!

0 ۴,۳۹۴

لایک اینستاگرام یکی از مواردی است که در بررسی تعامل مخاطب با پست بسیار دیده می‌شود و بسیاری از افراد با نگاه کردن به تعداد لایک شما، تصمیم می‌گیرند که آیا پیج خوبی دارید یا خیر. در این پست نحوه خرید لایک اینستاگرام از سایت اینستالایکر و همچنین افزایش سریع لایک را به شما یاد خواهیم داد.

افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد

بسیاری از نرم‌افزارهایی که در مارکت‌های اندرویدی وجود دارد، از شما پسورد پیجتان را می‌خواهند. این مورد برای بسیاری قابل قبول نیست. و می‌خواهند افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد را تجربه کنند.

این کار ساده است. ابتدا وارد سایت اینستالایکر شوید. این سایت یکی از محدود سایت‌های ایرانی افزایش لایک و فالوور است که نماد اعتماد دارد. پس برای خرید لایک اینستاگرام تضمینی به راحتی می‌توانیم به اینستالایکر اعتماد کنیم.

خرید لایک اینستاگرام تضمینی و ارزان

اینستالایکر افزایش لایک اینستاگرام
اینستالایکر افزایش لایک اینستاگرام

اگر قبلا در اینستالایکر ثبت‌نام کرده‌اید، روی “ورود به پنل” بزنید. و اگر قبلا در اینستالایکر ثبت‌نام نکرده‌اید، روی “ثبت نام” بزنید.

با زدن روی دکمه “ثبت نام” فرمی به شکل زیر را خواهید دید. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و روی ثبت نام بزنید. (اینستالایکر یکی از اولین سایت‌های ایرانی افزایش فالوور و لایک در اینستاگرام است که از مرداد 94 فعالیت خود را آغاز کرده است)

ثبت نام در اینستالایکر برای خرید لایک اینستاگرام
ثبت نام در اینستالایکر برای خرید لایک اینستاگرام

پس از ثبت نام یا ورود در اینستالایکر، وارد پنل خود می‌شوید.

پنل افزایش لایک و فالوور اینستاگرام
پنل افزایش لایک و فالوور اینستاگرام

برای افزایش فالوور و لایک اینستاگرام، روی دکمه “ثبت سفارش جدید” بزنید.

سپس از قسمت “انتخاب خدمت” می‌توانید فالوور، لایک یا ویو و سایر خدمات را انتخاب کنید. به عنوان مثال ما در اینجا لایک اینستاگرام را انتخاب می‌کنیم.

پنل افزایش فالوور و لایک اینستاگرام
پنل افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

سپس از قسمت “انتخاب نوع سرویس”، یکی از سرویس‌های لایک را انتخاب کنید. همانطور که در زیر همان صفحه مشاهده می‌کنید، سرورها به ترتیب از 1 به 3 با کیفیت‌تر می‌شود. منظور از کیفیت در اینجا تعداد افرادی است که عکس پروفایل دارند.

خرید لایک اینستاگرام بدون پسورد

خرید لایک اینستاگرام بدون پسورد

در قسمت بعد، از شما تعداد لایک درخواستی و یوزرنیم پیج مورد نظر را می‌خواهد. در حقیقت در قسمت یوزرنیم، یوزرنیم پیجی را وارد کنید که می‌خواهید برای یکی از پست‌های آن لایک خریداری کنید.

وارد کردن یوزرنیم و تعداد لایک درخواستی برای خرید لایک اینستاگرام
وارد کردن یوزرنیم و تعداد لایک درخواستی برای خرید لایک

در مرحله بعد، پست‌های پیجی که یوزرنیم آن را وارد کرده بودید را به شما نمایش می‌دهد. می‌توانید پست(های) مورد نظر برای دریافت لایک سریع اینستاگرام را انتخاب کنید.

انتخاب پست برای دریافت لایک اینستاگرام
انتخاب پست برای دریافت لایک اینستاگرام

سپس روی مرحله بعد بزنید تا مشخصات سفارش خود را ببینید.

در این مرحله هم روی مرحله بعد بزنید. و در نهایت در مرحله بعد، درگاه پرداخت خود را انتخاب کنید و روی “تایید و پرداخت” بزنید.

تبریک میگویم. در همین لحظه لایک‌های خود را دریافت می‌کنید. تفاوت اینستالایکر با سایر سایت‌های مشابه در آنی بود انجام سفارشات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.