7 اپلیکیشن‌ کاربردی اینستاگرام

0 ۶,۴۱۲

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و سریع ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و روزانه بیش از 100 میلیون عکس در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می شود. با جمعیتی جوان‌تر و پویاتر از فیس‌بوک، این پلتفرم ایده‌آل برای بازاریابی به مشتریان نسل Z است. کسب و کارهای مختلف می توانند از حضور در اینستاگرام بهره ببرند و با استفاده از اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام به موفقیت خوبی خواهیم رسید.

با این همه رقابت برای جلب توجه در اینستاگرام، چگونه می‌توانید پست‌های خود را از بقیه متمایز کنید؟ ما نگاهی به برخی از بهترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام برای ویرایش عکس، ایجاد طرح‌بندی‌های جالب و حتی ایجاد پست‌های متنی جذاب می‌اندازیم تا حساب اینستاگرام شما بیشترین جذب را در بین مخاطبانتان به دست آورد.

اگر در اینستاگرام زیاد تولید محتوا می‌کنید و وقت زیادی را در این نرم‌افزار می‌گذرانید، 7 اپلیکیشن مهم و کاربردی اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنم که یک پیج فوق‌‌العاده داشته باشید.

7 اپلیکیشن تولید محتوا در اینستاگرام

1. CapCut

اپلیکیشن CapCut برای تولید محتوا در اینستاگرام
اپلیکیشن CapCut برای تولید محتوا در اینستاگرام

اولین اپلیکیشن کاربردی برای اینستاگرام که باید نصب کنیم، اپلیکیشن CapCut هست. اگر تولید محتوای ویدئویی می‌کنید و همچنین با Inshot و KineMaster ویدئوهای خود را ادیت می‌کنید، حتما CapCut را نصب کنید و از افکت‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر آن استفاده کنید.

راستی! فقط نرم‌افزار CapCut هست که بدون نیاز به پرده سبز می‌تواند پس زمینه ویدئوی شما را حذف کند.

2. StoryLight

نرم‌افزار استوری لایت برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
نرم‌افزار استوری لایت برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

دومین اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام که به آن نیاز پیدا می‌کنیم، نرم‌افزار StoryLight است. استوری لایت برای طراحی کاور هایلایت کاربرد دارد و با استفاده از آن می‌توانید به سادگی کاورهای هایلایت جذابی برای اینستاگرام خود طراحی کنید.

3. StoryFont

نرم افزار استوری فونت برای تغییر فونت استوری در آیفون
نرم افزار استوری فونت برای تغییر فونت استوری در آیفون

نرم‌افزار استوری فونت (StoryFont) مخصوص گوشی‌های آیفون است و با استفاده از آن می‌توانید فونت استوری اینستاگرام خود را در اینستاگرام تغییر دهید. اگر از فونت‌های تکراری آیفون خسته شده‌اید با نصب این نرم افزار کاربردی اینستاگرام می‌توانید فونت‌های جذاب این نرم‌افزار را امتحان کنید.

4. متن نگار

نرم‌افزار متن نگار برای تغییر فونت در استوری
نرم‌افزار متن نگار برای تغییر فونت در استوری

نرم‌افزار متن نگار برای اندروید طراحی شده است و با استفاده از آن می‌توانید فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.

در قسمت متن امکانات متنوعی برای ویرایش متن در اختیار شماست. از رنگ و فونت‌های متنوع و پاک کن متن گرفته تا حاشیه متن، برجستگی متن و سایه زنی متن. در بخش چکامه می‌توانید از کلی شعر و متن آنلاین متن نگار استفاده کنید.

5. InStories

نرم افزار InStories برای ایجاد استوری جذاب در اینستاگرام
نرم افزار InStories برای ایجاد استوری جذاب در اینستاگرام

پنجمین نرم‌افزار کاربردی اینستاگرام که با استفاده از آن می‌توانید به تولید محتوای با کیفیت‌تری در اینستاگرام بپردازید نرم‌افزار InStories است که با استفاده از قالب‌های جذاب آماده‌ای که دارد می‌توانید استوری‌های زیبایی را طراحی کنید. در آینده آموزش کار با این اپلیکیشن قدرتمند را در سایت اینستالایکر خواهیم داشت.

6. PhotoRoom

اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام PhotoRoom
نرم افزار PhotoRoom

برنامه «فوتوروم PhotoRoom» یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام برای ادیت عکس است که با استفاده از ابزار و قابلیت های منحصر به فرد آن می توانید تصاویر خود را مانند یک ادیتور حرفه ای ویرایش کرده و خروجی های خیره کننده ای از آنها بگیرید. مهم ترین ویژگی این اپ امکان حذف تصویر پس زمینه عکسها و قرار دادن تصویر زمینه دلخواه خود در آنها است.

7. ToonMe

نرم افزار ToonMe تبدیل عکس به کارتون
نرم افزار ToonMe تبدیل عکس به کارتون

اپلیکیشن ToonMe در عرض تنها چند روز به محبوبیت زیادی نزد کاربران سرتاسر دنیا دست یافته است. این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام که امکان ویرایش عکس را برای شما فراهم کرده، شما را تبدیل به یک شخصیت انیمیشنی می‌کند. این نرم افزار کاربردی در ماه‌های گذشته به محبوبیت زیادی رسیده است.

جمع بندی

برنامه‌هایی که در اینجا لیست کرده‌ایم تازه شروع کار هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک اکانت اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید و پروفایل جذاب‌تری برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

همانطور که اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد، تعداد مشاغلی که از آن استفاده می کنند نیز افزایش می یابد. اگر می‌خواهید از دیگران متمایز شوید، باید تعداد فالوور و لایک بالایی داشته باشید. برای افزایش فالوور و لایک پست‌های خود به صورت آنی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.